حمایت
حمایت از هلیتاک
هلیتاک یه پادکست رایگان برای فارسیزبانهاست. برای تولید هر اپیزود به طور میانگین 50 ساعت زمان صرف میشه. علاوه بر زمان، تولید پادکست هزینههای مختلفی از جمله اشتراک سرویس هاست، تجهیزات و ادیت داره. حمایتهای شما علاوه بر اینکه دلگرمی بزرگیه، کمک میکنه تا این پادکست به فعالیتش ادامه بده.
چطور از هلیتاک حمایت کنیم؟
گوش کردن و بازخورد دادن
یکی از ارزشمندترین حمایت هایی که میتونین از پادکست هلی تاک کنین اینه که اپیزودهارو گوش کنین و نظرتون رو به گوش من برسونید.
معرفی پادکست
ازتون ممنون میشم اگر پادکست رو به دوستانتون معرفی کنین تا افراد بیشتری با هلیتاک آشنا بشن. شاید محتواش بتونه به یه نفر یه جای دنیا کمک کنه.
اسپانسر باش
اگر پادکست و یا خبرنامه جای خوبی برای معرفی محصول یا سرویس شماست، میتونین به عنوان یه برند اسپانسر پادکست یا خبرنامه بشید و از هلیتاک حمایت کنید.
گوش کردن و بازخورد دادن
یکی از ارزشمندترین حمایت هایی که میتونین از پادکست هلی تاک کنین اینه که اپیزودهارو گوش کنین و نظرتون رو به گوش من برسونید.
معرفی پادکست
ازتون ممنون میشم اگر پادکست رو به دوستانتون معرفی کنین تا افراد بیشتری با هلیتاک آشنا بشن. شاید محتواش بتونه به یه نفر یه جای دنیا کمک کنه.
اسپانسر باش
اگر پادکست و یا خبرنامه جای خوبی برای معرفی محصول یا سرویس شماست، میتونین به عنوان یه برند اسپانسر پادکست یا خبرنامه بشید و از هلیتاک حمایت کنید.
میتونین به صورت انفرادی از پادکست هلیتاک به هر مبلغی که میخواین حمایت مالی کنین. پادکست و خبرنامه هر دو رایگان هستند و حمایتهای شما به ادامه فعالیتشون کمک میکنه.
نظرات اسپانسرهای هلیتاک
همکاری ما با هلیتاک یه تجربهی خوب و بهیادموندنی بود. هلیتاک به ما کمک کرد تا با هزاران مخاطب جدید آشنا بشیم و پیام نشر مون رو به گوششون برسونیم؛ نه فقط توی خود پادکست هلیتاک، بلکه توی صفحههای شبکههای اجتماعیشون. اما چیزی که به همون اندازه اهمیت داشت، ارتباط حرفهای عمیقی بود که با هلیتاک داشتیم. توی تجربهای که ما داشتیم، تیم هلیتاک همیشه اطمینان حاصل میکنه به اهدافی که دارین برسین. برای ما مهم بود که هدفهای مختلفی که داشتیم درک بشه و تیم هلیتاک همیشه شنوا و پذیرنده بود. در نهایت، همکاری ما با تیم هلیتاک باعث شد کمپین موفقی داشته باشیم و ارتباط خوبی با مخاطبهای جدید برقرار کنیم.
وقتی تصمیم گرفتیم کمپین سافتلن رو در رسانهای مثل پادکست تبلیغ کنیم طبیعتا باید سراغ پادکستی میرفتیم که هم از نظر موضوعی به کمپین نزدیک باشه و هم از نظر میزان شنونده مخاطبین قابل قبولی داشته باشه. چند تا پادکست رو برای این کار درنظر گرفتیم و خوشبختانه تونستیم با هلی تاک به توافق برسیم. از این نظر خوشبختانه که بازخورد خوبی از تبلیغمون در هلی تاک گرفتیم و با توجه به ماهیت اجتماعی کمپین احساس کردیم صدای ما به گوش افراد زیادی رسید.