جستجو
Close this search box.

قسمت ۲: گفتگوی ذهنی

در اپیزود دوم درباره گفتگو های ذهنی مون و تاثیرشون روی اعتماد به نفس، عزت نفس و کارایی صبحت میکنیم. در این اپیزود روانشناس مهمون، خانم سمیرا حقوقی، به شما یاد میدن چطور باید با این گفتگوها برخورد کنین و چطور گفتگوی ذهنی منفی‌تون رو به گفتگوهای ذهنی مثبت تبدیل کنین.

8 پاسخ

  1. سلام هلي جان
    ممنون از مطالب مفيدتون واقعا عالي بود تا حالا، تقريبا هرروز گوش ميدم، من از نظر بقيه خيلي با استعداد هستم ولي كمال گراي منفي هستم و ميتونم بگم فعال نماي فوق العاده هستم ولي …?
    اميدوارم با راهنمايي هاي شما اكشن بزنم.
    ممنون از راهنماييهات??

  2. بسیار بسیار جالب بود. با تشکر از شما و خانم دکتر حقوقی که اینقدر با جزییات این مطلب با باز کردن. حتما با دوستان و عزیزانم به اشتراک میذارم:)

  3. سلام در رابطه با پیام هایی که از طرف والدین بهمون داده میشه و تاثیرات مخربی که روی ما گذاشتند استاد ما می کفت: ما مقصر نیستیم ولی مسئول تغییر رفتارمان هستیم و این دو با هم تفاوت داره. مثالی که زدند این بود که مثلا اگر کسی دم خونه ما آشغال بزاره من مقصر نیستم ولی مسئول برداشتن این آشغال ها هستم.

  4. من بیشتر اپیزود ها رو سال تقریبا 1.5 سال پیش گوش کردم ولی اون موقع اینقدر درگیر افکار منفی و حال بد بودم که هیچ کدومشون نمیفهمیدم و درک نمیکردم ، این موضوع برای کتاب هایی که میخوندمم وجود داشت ، الان که دوباره دارم گوش میکنم پادکست هایی که قبلا گوششون کردم وکتاب هایی که قبلا خوندم دوباره میخونم ، میبینم چقدر راهکار ها و صحبت هایی بودن که بهشون احتیاج داشتم ولی من اون موقع یه حس بد نسبت به تمامی پادکست ها و کتاب هایی که میخوندم داشتم و نمیتونستم چیزی که احتیاج داشتم رو ازشون دریافت کنم ، ورودی آگاهی به مغزمو بسته بودم انگار .

    1. چقدر عالی که الان میتونین بهتر و بیشتر از مطالب پادکست هلی استفاده کنین ?

  5. بسیار عالی است و پر از موارد مفید و کاربردی برای همه سن ها است سپاس فراوان از زحمات سازنده محترم

  6. سلام هلی تاک عزیزم
    من واقعا این چند وقت خیلی از کلاغ رو شونم حرف شنیدم و خیلی اذیت شدم
    امروز واقعا با شنیدن این حرفا و فهمیدم من تنها نیستم و این مشلات ممکن برای خیلی ها پیش بیاد و فقط خودم باید به خودم کمک کنم تا بتونم حلشون کنم ولی صحبتای خانم دکتر حقیقی آرامش صدای خودت واقعا حالمو خیلی بهتر کرد.
    ممنونم از همه شما @–/– :-*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با این قسمت:

شبکه‌های اجتماعی