جستجو
Close this search box.

قسمت ۱۲: قدرت قدردانی

سلام سلام ، تو این اپیزود میخوام براتون از قدردانی بگم! اول ازینجا شروع میکنم که چرا “قدردانی” انقدر مهمه و اثرش بر زندگی ما و سلامت روحی و جسمی‌مون چیه. بعد براتون توضیح میدم که چرا ما انسان‌ها ارزش داشته‌هامون رو نمی‌دونیم. براتون از سندروم قدرندونستن، مکانیزم حساسیت زدایی و پدیده تطبیق با محیط میگم تا متوجه بشین قدردان نبودن ما از کجا آب میخوره. نهایتا هم این اپیزود رو با یه تعدادی نکته و راهکار تموم میکنم.

تو این اپیزود مرسن از “پادکست آن” صدای مهمان شده و براتون از یه تجربه کاری مرتبط با قدردانی میگه. من هم شما رو به یه چالش سی روزه قدردانی دعوت میکنم! اگه تصمیم گرفتین تو این چالش شرکت کنید از #قدردان_باشیم استفاده کنین تا من هم بتونم پست‌هاتون رو پیدا کنم.

اسپانسر این اپیزود پادکست هلی تاک سافتلن هست. برای اظلاعات بیشتر درباره کمپین تابستونی سافتلن ازتون دعوت میکنم به صفحه اینستاگرام

@Softlanclub سربزنین.

در تولید این اپیزود از محتوای کتاب قدرت قدردانی از مایک رابینز الهام گرفتم ولی چون کتاب رو سال‌ها پیش خوندم قسمت خاصی تو ذهنم نبوده که رفرنس بدم. آخر این اپیزود از سخنرانی دنزل واشنگتن و فردی استفاده کردم که میتونین اینجا بهش دسترسی پیدا کنین.

یک پاسخ

  1. این اپیزود واقعا عالی بود مثل همه اپیزود هاتون، اینکه آکادمیک و با ریشه علمی و منطقی سعی میکنید مباحث رو شرح بدید واقعا عالیه و ارزشمند.
    ازتون خیلی قدردانم بابت پادکست ها و محتواهای با ارزشی که تهیه کردید❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با این قسمت:

شبکه‌های اجتماعی